Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. Thorgio will travel from Singapore to Jakarta. Let me be your courier. Offering Iphone6+ 16 GB space grey See profile of thorgio (Thorgio) in Bistip.com. C

This trip has passed or it has been deleted
Singapore
Singapore
-
Indonesia
Jakarta
Wednesday 24 December 2014
Notes

apa aja asal bukan barang ilegal...


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 7

alexputra  – 23 October 2014

Hi mau tanya nih Kalo mau titip 1 amplop isinya kayak kunci gitu bisa gak ya? Fee nya brp ya? Trus di jkt kalo tinggal nya di daerah kelapa gading akan lebih baik soalnya tujuan nya buat nitip ke kelapa gading, tapi kalo gak juga gapapa tar paketnya aku suruh orang buat ambil. Thanks

thorgio  – 11 November 2014

jadi mau titip gak gan?

alexputra  – 11 November 2014

Udah nitip ama yg lain thanks ya

thorgio  – 12 November 2014

siap gan. kalo ada yg lain jangan malu malu gan.... BAH

thorgio  – 08 November 2014

comment deleted

thorgio  – 11 November 2014

comment deleted

rennypus  – 27 November 2014

Gan, cek message ya.. Mau titip lululemon mat :)

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us