Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. Doddy Lukito will travel from Singapore to Jakarta. Let me be your courier. Offering gadget See profile of dodiluk (Doddy Lukito) in Bistip.com. Come and j

This trip has passed or it has been deleted
Singapore
Singapore
-
Indonesia
Jakarta
Friday 31 October 2014
Offering
Default_original_item
gadget
Notes

Ready to carry hot item such as iPhone 6 and the new iPad :)


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 8

kunz  – 08 October 2014

Can pls cek iphone 6 if price is ok i want 1. Thnx. Anyways charge how many %?

dodiluk  – 09 October 2014

comment deleted

paijoid  – 10 October 2014

How many will you charge? Percentage or fixed number?

annajm  – 16 October 2014

masih trip singapur-jakarta mas? mau nitip baby carrier ni.. sy udah nyari dan udh dpt,jd nanti tinggal dikirim aja ke alamat mas.. harganya 110 dolar.. tip nya brp ya? bisa minta no hp? biar gampang kontek2an nya.. :)

alexputra  – 23 October 2014

Hi mau tanya nih Kalo mau titip 1 amplop isinya kayak kunci gitu bisa gak ya? Fee nya brp ya? Trus di jkt kalo tinggal nya di daerah kelapa gading akan lebih baik soalnya tujuan nya buat nitip ke kelapa gading, tapi kalo gak juga gapapa tar paketnya aku suruh orang buat ambil. Thanks

dodiluk  – 23 October 2014

comment deleted

alexputra  – 23 October 2014

Hi Aku skr di singapore Situ skrg tinggal dmana di sg jd bisa janjian utk ketemuan di mrt mana misalkan Fee nya brp yah kalo cuma untuk 1 amplop kecil isi kunci gitu..?

dodiluk  – 23 October 2014

comment deleted

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us