Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. Devi will travel from Kuala Lumpur to Jakarta. Let me be your courier. See profile of devinathea (Devi) in Bistip.com. Come and join Bistip to do transacti

This trip has passed or it has been deleted
Malaysia
Kuala Lumpur
-
Indonesia
Jakarta
Saturday 28 June 2014
Notes

Rencana balik tanggal 28 June, boleh nitip apa aja asal gak terlalu berat dan mudah dicari. Thanks


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 8

ichafelly  – 03 June 2014

Sist minta id line

devinathea  – 14 June 2014

comment deleted

lothsaa  – 16 June 2014

halooo ^^ kalo misal aku titip brang tapi brang nya dikirim ke tempat kmu (di malaysia) gimana kak ? :)

devinathea  – 16 June 2014

Ini mau nitip barang apa yah? Sent from Samsung Mobile

lothsaa  – 19 June 2014

kayak photobook gitu, kebetulan dia ga mau ship overseas, jadi dia mau nya ship ke sesama negara aja :(

meliana  – 16 June 2014

Bisa titip obat hepavite, apotrihex n madopar, tipsnya brp. Sy disurabaya, nanti minta tlg kirim lewat titipan paket ke sby

meliana  – 16 June 2014

Kalau bisa, sy py alamat farmasinya, di wang plaza sultan ismail,50250 kuala lumpur, apa dekat. Bisa pesan dulu lewat telp, no telp 603-21481259 atau 603- 214222721. tq

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us