Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. NESYA AMELLITA will travel from Jakarta to Singapore. Let me be your courier. See profile of nesyamell (NESYA AMELLITA) in Bistip.com. Come and join Bistip

This trip has passed or it has been deleted
Indonesia
Jakarta
-
Singapore
Singapore
Monday 24 March 2014
Notes

Bisa nitip apa aja asal ga susah bawanya yaaa.. :)


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 4

alexputra  – 16 March 2014

hi mau tanya nih.. kalo saya titip lampu/kipas angin gitu dari jakarta ke sgp.. bisa gak? situ maksimal bagasi yg bisa dititipin berapa kg? alamat situ di jakarta di mana, jadi saya bisa kirim ke alamat rumah situ buat nanti dibawa ke sgp.. thanks2

nesyamell  – 16 March 2014

Hai.. ukurannya seberapa? Mungkin detail sama gambarnya bisa dikirim ke message aku :-)

alexputra  – 16 March 2014

masih cari nih barangnya.. sis kapan ke sgpore? tar kalo udah dpt saya kirim.. ga berat sih harusnya. cuma semacam lampu hias yg ringan2.. =)

nesyamell  – 16 March 2014

Ok, aku ke spore tanggal 24 maret pagi

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us