Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. Andrew Stefanus will travel from Tangerang to Bangkok. Let me be your courier. See profile of andrew3307 (Andrew Stefanus) in Bistip.com. Come and join Bis

This trip has passed or it has been deleted
Indonesia
Tangerang
-
Thailand
Bangkok
Saturday 22 October 2011
Notes

Berangkat Via AirAsia.


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 5

farhan  – 02 August 2011

Bro, nitip kaos Timnas Thailand bisa gak bro?

andrew3307  – 03 August 2011

Boleh aja bro. tetapi maaf neh. kaos timnas indo buatan Thailand atau kaos tim thailand maksudnya? ngga terlalu bola mania soalnya

farhan  – 03 August 2011

timnas Thailand! hehe.. yang warna biru. setau gue sih di Nike Store di sana mungkin ada. tapi belum cek harga sih. sip, nanti pm aja yah..

farhan  – 07 August 2011

nah bajunya kaya gini http://4.bp.blogspot.com/-T-ybf_SOhOw/TW09PlQu-KI/AAAAAAAALao/m9zEtI_Gf0U/s1600/thailand_away_kit_2010%2B11.jpg yg away, warna biru. Size M untuk lokasinya di Nike Store sih biasanya: lokanya ada di http://www.nike.com/nikeos/p/nikefootball/th_TH/store_locator

berdi  – 19 August 2011

Bro tolong cariin supplier jersey bola kw grade aaa di thailand yg mau ngirim ke indo......... Bisa gak?

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us