Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. putu alit darsana will travel from Jacksonville to Denpasar. Let me be your courier. Offering anything at all See profile of agiexx (putu alit darsana) in

This trip has passed or it has been deleted
USA
Jacksonville
-
Indonesia
Denpasar
Saturday 29 June 2013


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 10

diku  – 15 December 2012

Titip kindle fire 4g 64gb bs ga? Tipnya brp?

agiexx  – 15 December 2012

4g lte nya ga unlock, ga tau bisa di unlock ? harga online us$600...tipsnya $20 aja

deadnc34  – 20 December 2012

Bisa diunlock kok itu. Hh apapun dr US setahu saya bisa diunlock. Baik dr sprint verizon atau at&t

agiexx  – 20 December 2012

Tapi kalo bener2 kepingin aku sih bisa aja beli, soalnya aku udah tanya di forumnya, dia ngga ada slot sim cardnya.... Kalo mau aku bisa pesenin....coba search lagi di Internet.....

deegomank  – 28 December 2012

gan nitip microsoft surface 32 gb tablet only,alamatnya : Dadeland Mall 7535 Dadeland Mall Miami, FL 33156 Phone: (855) 270-6581 Store hours Mon - Sat: 10:00 AM - 9:30 PM Sun: 12:00 PM - 7:00 PM harganya $499....

agiexx  – 29 December 2012

Hi, lokasi ku di Jacksonville.... Jauh dari miami. Kok bisa murah gitu?

agiexx  – 29 December 2012

baru aku liat, emang 499 harganya

vichilebox  – 01 January 2013

jadwal nya kapan aja sampe indonesia boss?

agiexx  – 02 January 2013

mei ato juni....tapi kalo ada temen pulang bisa aku titip ama temen...

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us