Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. Jono Moryono will travel from Leeuwarden to Bandar Lampung. Let me be your courier. See profile of rakatama (Jono Moryono) in Bistip.com. Come and join Bis

This trip has passed or it has been deleted
Netherlands
Leeuwarden
-
Indonesia
Bandar Lampung
Saturday 01 June 2013
Notes

Masih lama di Belanda, tapi buat yang mau nitip2 barang silahkan aja, yang penting legal, gak terlalu berat, besar, dan berbahaya.


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 7

inimarai  – 08 November 2012

mau dong..nitip, amaryllis flower bulb ya..yang jenis black pearl. 2 biji, inimara@gmail.com

rakatama  – 08 November 2012

boleh aja mara, mau yg warna apa?

inimarai  – 09 November 2012

warna putih polos(jenis double flower 1pc dan single big flower 1pc). warna merah kehitaman jenis black pearl 2 biji. harganya berapaan ya kak?

rakatama  – 09 November 2012

masalah harga ntar aja yah, aku survey dulu, soalnya pulangnya masih lama juga, mungkin juni tahun depan, tapi pesenannya ntar di cariin deh, tq :)

inimarai  – 09 November 2012

okehh...

inimarai  – 10 December 2012

pak, bisa minta alamat imel nya kah?

tehonk  – 14 April 2013

Kalo misalkan titip sepatu lengkap dengan boxnya bisa?

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us