Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. noel will travel from Singapore to Jakarta. Let me be your courier. See profile of noel in Bistip.com. Come and join Bistip to do transaction (buy, sell) w

This trip has passed or it has been deleted
Singapore
Singapore
-
Indonesia
Jakarta
Monday 09 May 2011


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 4

fiskandar  – 02 May 2011

Saya ada ipad2 di saudara saya, boleh titip ?? thanks ..

noel  – 02 May 2011

Boleh... gimana aturnya buat kasih barang dan tip? Gua sehari doang di Jakartanya ya... jadi mesti atur ketemuannya.

fiskandar  – 02 May 2011

gimana ya kalo ga lewat rekber .. saya juga bingung sendiri nih :) .. anyway abis jkt ke mana ? semarang ya ?

noel  – 02 May 2011

Ngga.. balik Singapore lagi :) Langsung malamnya. Rekber itu apa ya? :) ngga tahu nih... Rencana rute gua, dari CGK, ke daerah Pancoran sana, terus ke Sudirman area, abis itu balik CGK lagi. Atau elo mau samperin di CGK aja, langsung pagi nya itu?

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us