Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. arthur gabriel will travel from San Francisco to Jakarta. Let me be your courier. See profile of gabriel777 (arthur gabriel) in Bistip.com. Come and join B

This trip has passed or it has been deleted
USA
San Francisco
-
Indonesia
Jakarta
Wednesday 06 June 2012
Notes

lokasi gw di daan mogot. bisa juga ketemu di daerah pluit/ pantai indah kapuk/ muara karang. biasa maen derah situ soalnya.

btw yg pulang jkt itu bukan gw, tapi cici gw. jadi mungkin ntr yg ketemuan itu cici gw/dd gw gitu.gw udah bilang mreka,jd tenang aja=)
nyampe jakartanya tgl 8 Juni.

soal tip nya, kalian yang bilang dulu brp duit, gw tinggal bilang oke/ nggak oke. biasa bukan gw yg nentuin. hehe

Thanks


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 10

gabriel777  – 09 April 2012

comment deleted

weka  – 09 April 2012

Bro yang ini terpercaya nih. Gua udah pernah nitip sama dia tahun lalu :)

panggi  – 10 April 2012

Terpercaya.. :D

stefies  – 19 April 2012

cek inbox pls :)

stefies  – 19 April 2012

cek inbox pls :)

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us