Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. Lia Aprilia will travel from Sydney to Jakarta. Let me be your courier. See profile of ulilku (Lia Aprilia) in Bistip.com. Come and join Bistip to do trans

This trip has passed or it has been deleted
Australia
Sydney
-
Indonesia
Jakarta
Thursday 18 August 2016
Notes

goods in indonesia will be delivered via Gojek


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 4

dhie  – 10 August

mau titip sabun baby sebamed bisa? sama lipbalm papaya? kalau bisa tolong hubungi saya didhie_caramel@yahoo.com yah..thx anyway

ulilku  – 10 August

Hallo, Aku bisa bawain sabun baby sebamed sama lipbalm pepaya-nya. Mo nitip berapa? Aku fee-nya 10% dari total harga barang trus di jakarta-nya kirim pake gojek. Kalo ada nomor WA mungkin bisa lebih gampang komunikasinya. Regards, Lia

dhie  – 11 August

wah gak bisa kurang tuh sis, ongkos bistipnya? sabunnya mau 4 atau 5 botol, lipbalmnya 4 aja. boleh kirim alamat email? nanti ak kasih nomor wa. thx

ulilku  – 11 August

emailku blackoholic_ulilku@yahoo.com. itu 10% sedikit kok sis, kan harga barangnya juga gak mahal.

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us