Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. Product Buyer will travel from Seoul to Jakarta. Let me be your courier. Offering Skincare, Make Up & Lainnya See profile of shasnica (Product Buyer) in Bi

This trip has passed or it has been deleted
Korea, Republic of
Seoul
-
Indonesia
Jakarta
Saturday 27 August 2016


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 14

abharinad  – 20 July 2016

Kak.. Buat jasa titipnya berapa?

shasnica  – 25 July 2016

Mulai dari 5000won kak

dinnn98  – 20 July 2016

Album bisaa? Dan fee-nya brp ya?

shasnica  – 25 July 2016

Bisa kak, untuk album tergantung dari beratnya dear

lulusya  – 24 July 2016

say... tanya dong.. klo titip 1 buku nanti fee titipnya brp?

shasnica  – 25 July 2016

Bukunya seperti apa ya dear? Beratnya jg brp kilo. Boleh di message dulu detail bukunya. Terima kasih

farrel  – 25 July 2016

Hello, mau tanya kalau nitip barang yang lumayan berat bisa gak? 2,4 kilo nih T^T kalau bisa berapa ya aku harus bayarnya? Barang legal kok, cuma wig aja, dan udah dikardusin dan ditimbang total beratnya adalah 2,4 kilo. Nanti tinggal ambil di rumah temen aku aja sih di Seoul, mohon kabarnya ya, trims

shasnica  – 25 July 2016

coba di message dulu ya. buat omongin feenya

andinesia  – 02 August 2016

Ada no yg bisa dihubungi mba? Tks

shasnica  – 06 August 2016

lengkapnya boleh kontak ke id line: @hnz2891i

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us