Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. ida bela novianty will travel from Düsseldorf to Jakarta. Let me be your courier. Offering Tas, baju, furniture, gadget, snack, food dll See profile of ib

This trip has passed or it has been deleted
Germany
Düsseldorf
-
Indonesia
Jakarta
Thursday 21 April 2016


Icon-email-bistiper  Need my help? just contact me!

Share to your friends?


Comment(s) 7

aya0305  – 28 March 2016

Hallo, kalau mau nitip tas kira2 bisa berapa banyak ya? :)

ibelpurba  – 28 March 2016

hi maaf baru bls, kamu whatsapp aku aja ya +087875875646 hehehe

matari3107  – 06 April 2016

Nitip baju anak2 5 kg bisa ? Fee berapa ?

ibelpurba  – 06 April 2016

2 juta, kalau mau bisa hub no ku 087875875646

matari3107  – 06 April 2016

Aku kirim dari rome, italy kesana

matari3107  – 06 April 2016

Ih males banget, standar juga 10 euro per kg. 2 juta sih udah 15 kg kalee...ga deh. Aku juga tinggal di eropa kok biasa standard bistip.

ekomusicco  – 21 April 2016

Nitip handy craft tools 5kg bisa gak mbk?

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Contact Us