Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. Want to get Jersey Blackburn Rovers. d3olllloeb (Deo Pradipta Putra Setyadi) currently lives in Banyuwangi. berikut link barangnya _http://www.onerovers.c

This request post has passed 60 days active period or it has been deleted
Jersey Blackburn Rovers
Willing to tip:
IDR 250,000
Banyuwangi, Indonesia
Item can be obtained from:
<all cities>, United Kingdom


berikut link barangnya

Icon-email-bistiper  Can you help me? drop me a line

Share to your friends?

Comment(s) 13

vero28  – 03 August 2014

Pengen barang itu mas ?

d3olllloeb  – 03 August 2014

iya masgan, bisa dibantu ? :)

vero28  – 03 August 2014

Bisa mas, itu blackburn tahun kapan ya ? Mau kirim kemana ? Lokasi saya dijakarta. Saya jual jersey online original

d3olllloeb  – 03 August 2014

tahun ini masgan, ada nomer telpon ? :D

vero28  – 03 August 2014

Saya yang minta nomor agan aja, soalnya saya ga punya pulsa. Biar bisa wa hehehe Sent from Yahoo Mail on Android

d3olllloeb  – 03 August 2014

saya gapunya wa mas, hape jadul :D 089610205045

vero28  – 04 August 2014

Cuma kalau menurut saya ya mas, mending akhir musim biar diskon :D kalau beli masih harga segitu mending nunggu diskon. Kalau agan mau sih. Saya juga jual Roma mw friendly reserve/u-21 Sent from Yahoo Mail on Android

d3olllloeb  – 04 August 2014

pinginnya sekarang masgan:D gimana bisa ?

vero28  – 04 August 2014

Tapi yang mas butuhkan itu barang original kan ? Bukan GO,AAA dsb ? Soalnya saya jual real original bisa di cek kodenya di google kalau itu asli Sent from Yahoo Mail on Android

d3olllloeb  – 04 August 2014

iya mas, yg ori. berapa harganya mas ? enak lewat sms sebenrnya mas ngmngnya :D

d3olllloeb  – 10 August 2014

@vero28 masgan.. gimana ?

vero28  – 12 October 2014

Kok saya wa gak di bales2 gan ? Maaf baru ol lagi soalnya lagi cari barang

d3olllloeb  – 12 October 2014

halo, saya gaada wa mas.. gimana bisa nitip ?

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay

Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works

Do you like this item?

Icon-add-16-black  I want to request this too!

Contact Us