Bistip is an innovative marketplace for peer to peer courier service. Bistip connects travelers and item lookers. Travelers get side income, item seekers get their wish.. Want to get Sosis So Nice. dindadaana (Dinda Da'ana) currently lives in Kuala Lumpur. ini serius mau mesen sosis so nice :D soalnya mahasiswi disini, ga p

This request post has passed 60 days active period or it has been deleted
Sosis So Nice
Willing to tip:
IDR 30,000
Kuala Lumpur, Malaysia
Item can be obtained from:
<all cities>, Indonesia

So nice Sozzis Pronas
Notes

ini serius mau mesen sosis so nice :D
soalnya mahasiswi disini, ga punya kulkas jadi kalo mau masak pake yg instan instan aja, dan disini belum nemu sosis yg ga perlu di masukin ke kulkas kaya gini :D

rencananya sih mau nitip 2 so nice 2 toples + tips 30.000 sisanya dibeliin sozziz sama kornet pronas, sampe totalnya 100.000 :)

beli uangnya pake uang sis & agan dulu ntar waktu diambil barangnya sekalian aku bayar (ga pake nipu kok :D)

kalo ada yg minat kabarin yaah :")
bisa nego kok :D


Icon-email-bistiper  Can you help me? drop me a line

Share to your friends?


Comment(s) 2

bela  – 10 September 2013

aku bisa bantu kamu kok :)

dindadaana  – 13 September 2013

udah ada yg mau beliin, makasih :)

New Comment

You must Login or Join Us to write a comment

Bistip SafePay


Do not make direct payment to traveler, use SafePay as mediator for protection. Low fee, safe and easy to use. You will get reputation at the end of the SafePay - how it works


Do you like this item?


Icon-add-16-black  I want to request this too!


Contact Us